Stranica se učitava...
U ovom pregledu sastavili smo odgovore na najčešće postavljana pitanja. U izborniku kategorija na lijevoj strani pronaći ćeš daljnja pitanja i odgovore.
Gdje je moja narudžba?
Čim tvoj paket predamo dostavnoj službi, poslat ćemo ti putem e-maila potvrdu o slanju, zajedno s brojem pošiljke te linkom za praćenje. Također, broj pošiljke uvijek možeš pronaći u svom korisničkom računu.
Imajte na umu da svoju pošiljku nećeš moći odmah pratiti na stranici pružatelja logističkih usluga.
Svi artikli se šalju iz Njemačke, a praćenje će se aktivirati kada paket stigne do hrvatske granice.
Narudžba kao gost: ako si narudžbu napravio/la kao gost, status svoje narudžbe možeš provjeriti putem poveznice u mailu s potvrdom narudžbe ili unosom broja narudžbe, e-mail adrese i poštanskog broja ispod polja predviđenih za prijavu u korisnički račun.
Imajte na umu da svoju pošiljku nećeš moći odmah pratiti na stranici pružatelja logističkih usluga.
Svi artikli se šalju iz Njemačke, a praćenje će se aktivirati kada paket stigne do hrvatske granice.
Narudžba kao gost: ako si narudžbu napravio/la kao gost, status svoje narudžbe možeš provjeriti putem poveznice u mailu s potvrdom narudžbe ili unosom broja narudžbe, e-mail adrese i poštanskog broja ispod polja predviđenih za prijavu u korisnički račun.
Je li moja uplata zaprimljena?
Prijenos sredstava može potrajati 1-3 radna dana.
Kada tvoja uplata bude zabilježena u našem sustavu poslat ćemo ti obavijest putem e-maila.
Kako da izvršim povrat robe?
Naručene artikle nam možeš vratiti u roku od 30 dana.
Molimo te da priloženu potvrdu o povratu, zajedno s neoštećenom robom, staviš u originalno pakiiranje te da paket pažljivo zatvoriš.
Zalijepi priloženu, besplatnu DPD povratnu naljepnicu na paket. Obavezno sačuvaj račun za slanje dok se povrat ne obradi u potpunosti.
VAŽNO: Ukoliko je riječ o pritužbi ili reklamaciji, obavezno prijavi našoj službi za korisnike prije nego što nam pošalješ paket.
U slučaju reklamacije ili povrata putem DPD-a, vrijednost robe će biti vraćena u najkraćem mogućem roku. Ukoliko želiš novu isporuku druge veličine ili boje, istu možeš naručiti na www.snipes.hr. Ovdje možeš odmah vidjeti je li željeni artikl još uvijek dostupan te ga odmah i naručiti.
Dodatne informacije o povratu možeš pronaći u uputama u našim Općim uvjetima. Obrazac ili originalna kutija nisu preduvjet za povrat artikala.
Molimo te da priloženu potvrdu o povratu, zajedno s neoštećenom robom, staviš u originalno pakiiranje te da paket pažljivo zatvoriš.
Zalijepi priloženu, besplatnu DPD povratnu naljepnicu na paket. Obavezno sačuvaj račun za slanje dok se povrat ne obradi u potpunosti.
VAŽNO: Ukoliko je riječ o pritužbi ili reklamaciji, obavezno prijavi našoj službi za korisnike prije nego što nam pošalješ paket.
U slučaju reklamacije ili povrata putem DPD-a, vrijednost robe će biti vraćena u najkraćem mogućem roku. Ukoliko želiš novu isporuku druge veličine ili boje, istu možeš naručiti na www.snipes.hr. Ovdje možeš odmah vidjeti je li željeni artikl još uvijek dostupan te ga odmah i naručiti.
Dodatne informacije o povratu možeš pronaći u uputama u našim Općim uvjetima. Obrazac ili originalna kutija nisu preduvjet za povrat artikala.
Da li je moguća zamjena artikla za drugi artikl?
Nažalost, ne postoji mogućnost izravne zamjene putem webshopa već samo povrat sredstava za naručene aritkle. Ukoliko želiš neki drugi artikl, isti možeš naručiti putem webshopa.
Mogu li vratiti robu iz webshopa u SNIPES trgovinu?
Nažalost, povrat artikala kupljenih putem snipes.hr nije moguće ostvariti u SNIPES poslovnicama.
Ukoliko svejedno želiš posjetiti našu poslovnicu, istu možeš pronaći putem pretraživača trgovine.
Ukoliko svejedno želiš posjetiti našu poslovnicu, istu možeš pronaći putem pretraživača trgovine.
Kako i kada mogu ostvariti povrat svog novca?
Ukoliko je uplata izvršena kreditnom karticom, PayPal-om ili putem izravne uplate, novac će se automatski vratiti na odgovarajući račun nakon uspješne obrade povrata (ne dostave!). Ukoliko ste prilikom narudžbe odabrali plaćanje bankovnim prijenosom ili pouzećem, povrat će biti izvršen dan nakon obrade (ne dostave!).
Važno: u slučaju plaćanja pouzećem, ne zaboravi upisati podatke svog računa na potvrdu o povratu!
Povrat narudžbi plaćenih s poklon karticom vršit će se samo na bankovni račun.
Napomena: tvoj povrat će biti obrađen u roku od 14 dana od isporuke u našem skladištu.
Važno: u slučaju plaćanja pouzećem, ne zaboravi upisati podatke svog računa na potvrdu o povratu!
Povrat narudžbi plaćenih s poklon karticom vršit će se samo na bankovni račun.
Napomena: tvoj povrat će biti obrađen u roku od 14 dana od isporuke u našem skladištu.
Mogu li dobiti isporuku robe u trgovinu?
Nažalost, dostava u naše poslovnice nije moguća. Artikle možeš naručiti samo na svoju adresu.
Svakako ćemo te obavijetiti kada dostava u SNIPES poslovnice bude moguća.
Svakako ćemo te obavijetiti kada dostava u SNIPES poslovnice bude moguća.
Kako mogu otkazati svoju narudžbu?
Kako bismo osigurali najbržu moguću dostavu, tvoja narudžba će biti proslijeđena u naše skladište te će ista biti obrađena odmah nakon završetka kupovine. Nažalost, iz gore navedenih razloga, nismo u mogućnosti promijeniti ili otkazati tvoju narudžbu.
Koliki su troškovi dostave za moju narudžbu?
Dostava na iznos kupovine veći od 60 € je besplatna, a za iznose manje od 60 € naplaćuje se u iznosu od 3,99 €.
Moram li platiti povrat svoje narudžbe?
U svom paketu pronaći ćete besplatnu DPD naljepnicu za povrat. S ovom naljepnicom nam možeš poslati artikle natrag bez dodatnih troškova.
Trebaš pomoć?